Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Doskonale zdajemy sobie sprawę jak bardzo ważne jest szybkie zdiagnozowanie powstałej usterki i szybka naprawa urządzeń, dlatego też w naszej firmie zwracamy dużą uwagę na serwis.

Nierzadko zdarza się że wadliwe działanie zamontowanego sprzętu wynika z np. błędnego podłączenia, nieodpowiedniej konfiguracji, złego doboru komponentów lub z innego powodu. W rzeczywistości często okazuje się, że kilka prostych wskazówek udzielonych telefoniczne lub mailowo wystarczy aby zamontowany produkt zadziałał prawidłowo.

Dzięki kontaktowi z naszą firmą, nasi klienci oszczędzają cenny czas i mają satysfakcję z samodzielnego usunięcia awarii. Zapewniamy Państwu profesjonalną pomoc techniczną niemal na każdym etapie wykonywania podłączenia i konfiguracji zakupionego asortymentu.

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane w naszym sklepie produkty były najwyższej jakości, wolne od wad. Asortyment jakim dysponujemy jest nowy oraz objęty rękojmią.

Rękojmia jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną zakupionego towaru. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu dwóch lat od daty otrzymania produktu, jeżeli zakupiony towar jest wadliwy.


Zgłoszenie reklamacji:

Zgłoszenia najlepiej dokonać drogą pisemną. Zachęcamy do kontaktu na adres mailowy naszej firmy: kontakt.ecofuture@gmail.com

Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt na poniżej wskazany adres. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny.

Formularz reklamacyjny jest dostępny tutaj


Adres reklamacyjny:
ECO FUTURE
Tomasz Mroczkowski
Sienkiewicza 36/2
48-304 Nysa


Naprawiony produkt odsyłany jest do Państwa na nasz koszt w przypadku uzasadnionej reklamacji. Jeśli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Ostateczny wybór żądania należy do Klienta. Sklep może jednak zaproponować inne rozwiązanie zgodne z obowiązującym prawem mając na uwadze takie okoliczności jak łatwość i szybkość wymiany lub naprawy, charakter wady oraz to czy produkt był już wcześniej reklamowany.

Jeżeli nie będziemy w stanie naprawić lub wymienić produktu w rozsądnym czasie i bez narażania Państwa na nadmierne niedogodności, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter istotny.

Zobowiązujemy się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu.


Reklamacji nie podlegają:

  • Wady jawne, o których Klient został poinformowany w momencie zakupu,
  • Różnice w wyglądzie towarów, które wynikają z różnicy w ustawieniu monitora, w szczególności różnicy barw i odcieniach,
  • Naturalne zużywanie produktu,
  • Wady wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu.
Witryna stworzona na platformie